Hoe we gestart zijn

Asbestschool is ontstaan als een logisch gevolg op het succes van Asbestplatform. Ons team, dat inmiddels is uitgegroeid tot +20 asbestprofessionals heeft een passie voor alle asbestgerelateerde zaken. Samen kwamen we dan ook op het idee om deze passie optimaal te benutten en ook andere mensen hiermee te inspireren en te vormen naar asbestprofessionals.

Onze CEO Barn Hamelink startte in 2019 als zelfstandige in bijberoep met het verwijderen van asbesttoepassingen (eenvoudige handeling) en kleine renovatiewerken op een grote industriële site. In 2022 richtte hij Asbestplatform op. Door interne opleidingen kreeg hij de smaak te pakken en kriebelde het om deze te kunnen aanbieden aan alle andere personen die gebeten zijn door het asbestgegeven.

Asbestschool is een jong bedrijf met de ambitie om een meerwaarde te creëren voor asbestprofessionals en bedrijven die in contact komen met asbest.

We streven naar het creëren van een meerwaarde binnen de sector door het aanbieden van kwalitatieve, praktijkgerichte opleidingen waar men echt iets aan heeft.

Buiten het organiseren van cursussen willen we een community van asbestprofessionals creëren waar iedereen terecht kan met vragen.

Waarom asbestschool?

PRAKTIJKGERICHT

Geen onnodige theorie maar met de voeten in de praktijk!

KWALITEIT

In nauwe samenwerking met een certificatie-instelling.

DOOR ADI’S VOOR ADI’S

Onze lesgevers komen niet uit de praktijk maar staan er nog dagelijks in.